Disseny web WordPress per advocats

Projecte de disseny web WordPress observant les millors pràctiques SEO, per a la nova web corporativa del prestigiós bufet d’advocats Ceca Magán.

Creació de web WordPress sense pèrdua de posicionament SEO per al nou lloc corporatiu de Ceca Magan.

Ceca Magan abogados
  • Inventari de pàgines / Monitorització de posicionament web

    Inventari complet d’URL del web anterior del bufet d’advocats com a pas previ a la migració.
    Partint de les dades de la consola de Google es va rescatar tot el valor que pogués perdre amb el canvi de URL.

  • Reunions de planificació

    Coordinació via Skype i email amb l’agència que va encarregar el disseny web WordPress.

  • Millors pràctiques WordPress

    Es va construir el web seguint les millors pràctiques i suggeriments de desenvolupament SEO per al nou lloc basat en el cèlebre gestor de continguts WordPress.

  • Monitorització post-publicació

    Anàlisi del tràfic resultant de la migració per establir possibles fuites, problemes o elements pendents de gestionar i poder emetre una opinió sobre l’estat de la migració. Control específic de Search Console de Google.

Altres projectes de migració web:

Institut Químic de Sarrià (IQS)

Migración del portal del IQS (Universitat Ramon Llull) en 2011 y posterior mantenimiento técnico y monitorización mensual SEO colaborando con eData. Este proyecto nos unió durante 4 años y desembocó en mi entrada como socio y la refundación como eData Desarrollo y Promoción Web.

Camping Kim’s

Migración web SEO para poner al día el escaparate online de uno de los campings mejor valorados de la Costa Brava en Girona.

Gas Natural Fenosa

Transcurrido un año desde la migración de la división de distribución, tuve la oportunidad de participar en el proyecto de migración web para el nuevo portal de la división de comercialización para Hogar y Negocio, según cambios provocados por la nueva legislación para las empresas energéticas.

Gas Natural Distribución (Nedgia)

Proyecto de migración web para el nuevo portal de la división de distribución según cambios provocados por la nueva legislación para las empresas energéticas, que impide que una misma empresa distribuya y comercialice. Este cambio legislativo significó partir el portal primigenio en 7 divisiones, al igual que la propia compañía.

Un año después de haber participado en la migración de Distribución, se me invitó a participar en la migración de comercialización.

Unos años después de la ejecución del proyecto, Gas Natural Distribución ha creado la marca Nedgia.

Crèdits: totes les imatges i el vídeo procedeixen del web i comptes públics de Ceca Magan.

SEO Freelance
Average rating:  
 0 reviews