Redisseny i migració web + Estratègia SEO a Llafranc

Projecte de redisseny i migració web sense pèrdua de posicionament SEO per a la nova web WordPress del Camping Kim’s – Palafrugell Girona Costa Brava

Projecte de redisseny WordPress i migració web SEO observant les millors pràctiques, per a la nova web corporativa del Camping Kim’s, un dels més venerables càmpings de la Costa Brava: obrir les portes el 1957, havent traspassat i la fita del 60è Aniversari.

S’estableixen també les bases per a un creixement sostingut i sostenible, d’acord amb una estratègia SEO a mida amb metodologia específica orientada a digitalització Pime i un millorat potencial d’internacionalització.

A títol personal m’ho he passat francament bé, impossible concentrar-se més enguany treballant en el projecte des del confinament i la solitud durant l’estat d’alarma del Covid-19. El silenci, la calma i les nits de l’Empordà haurien de poder embotellar-se! M’he estat en un bungalow súper còmode, lluminós i ombrívol a voluntat. I a mi que m’encanta l’aigua, la fantàstica piscina m’ha regalat molt relax.

  • Creació de llista mestra de paraules clau

    L’estudi de paraules clau deixa una llista en brut d’una mica més de 12.000 línies, de la que s’obté un fitxer de treball de prop de 2.100 termes vàlids, repartits entre els 7 idiomes que recull el projecte.

  • Revisió completa del disseny original

    Després del lliurament inicial del nou disseny, basat en el conegut tema Divi per a WordPress, aquest ha estat redissenyat per buscar les millors pràctiques SEO.

  • Migració al nou hosting WordPress

    Gestió de tot el procés de migració de la nova web per a Camping Kim’s Llafranc. Redirecció de DNS cap al nou allojament web d’alt rendiment, nova instal·lació WordPress i migració a HTTPS.

  • Creació de contingut

    Redacció i creació de continguts per pàgines, blog, landing pages i Xarxes Socials: textes, fotografia i video, incloent-hi fotografia d’acció, esdeveniments i esportiva o captures submarines i aeries amb drons HD.

  • Millors pràctiques WordPress

    Canvi de hosting, augment del rendiment, selecció de nous connectors i internacionalització de contingut: aquests són només alguns dels elements que s’han tingut en compte per a la millora d’aquest web 2019.

  • Analítica prèvia i direcció basada en dades

    Recollida de dades i comptes, control de la situació heretada i manteniment del valor SEO per evitar perdre posicionament web. Es manté un control específic sobre la consola de Google, que forma part del reporting regular.

  • Optimització multimedia

    Revisió i optimització del catàleg d’imatges elaborat per al projecte web.

  • Creació de vídeos

    Creació de vídeos curts amb crida a l’acció per inclusió en context

    Altres projectes de migració web:

    Assessorament, preparació i seguiment de la migració del web de la Sagrada Família, treballant directament amb l’equip digital de la Junta Constructora.

    Anàlisi detallada de rendiment, punts clau i millores a introduir per a la web turística del municipi d’Hostalric, Girona.

    Després de superar un atac per injecció de codi, migració web de Turisme Olot a Relevant CMS, una alternativa professional a WordPress.

    Transcorregut un any des de la migració de la divisió de distribució, vaig tenir l’oportunitat de participar en el projecte de migració web per al nou portal de la divisió de comercialització per a Llar i Negoci, segons canvis provocats per la nova legislació per a les empreses energètiques.

    Migració del portal de l’IQS (Universitat Ramon Llull) en 2011 i posterior manteniment tècnic i monitorització mensual SEO col·laborant amb eData. Aquest projecte ens va unir durant 4 anys i va desembocar en la meva entrada com a soci i la refundació com eData Desenvolupament i Promoció web.

    Projecte de migració web per al nou portal de la divisió de distribució segons canvis provocats per la nova legislació per a les empreses energètiques, que impedeix que una mateixa empresa distribueixi i comercialitzi. Aquest canvi legislatiu va significar partir el portal primigeni en 7 divisions, igual que la pròpia companyia.

    Un any després d’haver participat en la migració de Distribució, es em va convidar a participar en la migració de comercialització.

    Uns anys després de l’execució del projecte, Gas Natural Distribució ha creat la marca Nedgia.

    Crèdits: totes les imatges i el vídeo procedeixen del web i comptes públics de Kim’s Camping.