Informe de posicionament web bàsic (Rànquing Report)

L’informe de posicionament web bàsic (Rànquing Report) és l’informe mínim necessari per conèixer al detall la posició real d’un o diversos llocs web, obtingui un informe professional, precís i fiable, per poder establir les seves prioritats de màrqueting online.

Importància dels rànquing reports en l’estratègia empresarial online

El principal en SEO segueix passant per aconseguir visibilitat i convertir la seva web en una eina de negoci.

Els KPIs permeten a grosso modo evitar la deriva i ambigüitat excessiva en la direcció que pren un negoci, realment el conjunt de KPI en forma de quadre de comandament o dashboard és una presa de contacte amb la realitat del que ocorre a través del canal web, tant més real i vàlida serà la informació extreta com més a prop de la realitat es produeixi la presa de dades, per la qual cosa la definició del KPI i la implementació del mecanisme de control i presa d’aquestes dades ha de ser impecable.

Un clàssic del SEO (quan encara es deia “alta en cercadors”) ha estat des del principi l’informe de posicionament web o rànquing report, un document (habitualment un PDF o Excel) que detalla les posicions que ocupa un domini donat per a certes paraules clau en certs cercadors.
Aquesta va ser durant molt temps l’única mesura de l’efectivitat d’una agència o un professional del posicionament web, amb el temps s’ha comprovat que aquests informes adquireixen una dimensió molt més interessant per a l’empresa client si es topen amb altres fonts d’informació com Google Analytics i Webmaster Tools, a més de poder comparar el teu rànquing SERP amb el dels teus competidors per a les teves paraules clau d’interès.

Informe de posicionament web bàsic

Un informe bàsic permet conèixer al moment dades que permeten el control del desenvolupament d’una campanya SEO en termes de posició en cercadors, a més si es fa bé les dades són totalment fiables i accionables, permetent prendre decisions correctives o potenciadores de forma raonada.
Existeixen altres factors, com el percentatge de rebot, principals mercats d’entrada, comportament en els embuts de conversió i altres mesures analítiques molt més perfiladores, però recordem que el principal en SEO segueix passant per aconseguir posicions òptimes per convertir la web d’una empresa en una eina de negoci, la conversió i fidelització del visitant/client passen ja a la categoria de macrovariables.

Otra característica valiosa del informe de posiciones es que permita conocer la vida de las keywords monitorizadas a través del tiempo o dentro de su propio ciclo de validez (por ejemplo keywords estacionales), por lo que el ranking report le ofrecerá una perspectiva histórica del rendimiento de su web en posicionamiento SEO, una muestra evolutiva de sus posiciones a lo largo del periodo observado.

Una altra característica valuosa de l’informe de posicions és que permeti conèixer la vida de les keywords monitorizades a través del temps o dins del seu propi cicle de validesa (per exemple keywords estacionals), per la qual cosa el rànquing report li oferirà una perspectiva històrica del rendiment del seu web en posicionament SEO, una mostra evolutiva de les seves posicions al llarg del període observat.

Si necessita una font fiable i regular d’informes de posicionament web no dubti en posar-se en contacte.

Opinions sobre Informe posicionament web bàsic de Seofreelance.cat

by Sergi S. on SEO Freelance
Experto en Datos Estructurados y SEO

Soy testigo directo del despliegue de Schema que Ricard planifica en múltiples proyectos, el trabajo es minucioso y valida perfectamente.

by Miguel S. on SEO Freelance
Schema SEO project for Prestashop

We asked Ricard for help to improve aspects of technical SEO and Schema of our ecommerce. The result has been very positive, above expectations.

by Manager on SEO Freelance
Mejoras evidentes en Schema para Wordpress

Ha demostrado un gran conocimiento sobre los Datos Estructurados y SEO con Wordpress, contamos con él como consultor de confianza.

Page 1 of 4:
«
 
 
1
2
3
4
 
»